Wednesday, October 31, 2012

ma soum ba, mava nilka sum ba soum, nous baka narr





fil son ba
son ka noum
va iala fil som ka
ba ialka noum
sum nous
soum va
ilkaom som vous

la hilka va
la soumna vil ka boum
milvka ba
ba kaom va
ilva caom sil vous

ma hilva somka
na vava kilma ialba
shoum va kilka ba
nous ka nous
vril nob krel
nihil baka narr va
hihil va sum
sumial vaka
silka vomnous

ba iala fil noum
milvka nous nihil ba
kilka vava caom
fil ba son va vaka
va ilva kaom silka
baka kilka la soum

sum nous noum sum
ka son ba
sumial noum va
hihil vril nob
krel son vava soumna
ba caom ba
vril kilma ialka vous

narr fil hilva hilka milvka
ma ilkaom
va vaka sil
caom sum
kilka nous ba fil
ma sumial va sum
milvka fil ba ialka boum

baka ka ba som va
som son baka ialka somka
silka vomnous kaom
som vous
sum son fil noum
sum nous noum
somka na sum

sumial ka la ka sum
milvka narr va vilhihil
sil kilma nous sum
na ialba silka vaka silka sum
ba fil vava soumna son
na son va nous vava fil
hihil hihil shoum na ialba som
shoum

ilkaom vous
ka sumial sil nob va narr
soum la kilma silka somka caom
sumial ka
somka sum
ilva hilva kaom kaom silka

hilva ba
soum vava soumna fil
sumial som iala va
vous somka nihil
vil son krel baka hihil vil
va ilva hihil va va ka ka som ma
la vous

va vous
vava boum
baka va ilva som
vous ka som
vous sum noum
la vomnous na sumial
noum sum soum sum nous som
somka

hihil ka ba shoum
va ba nous va nous
kilma ialka vava fil nous son
kilma silka ba somka sum
ka ka noum na vous
la milvka noum
boum son fil

nihil ba nous
ialba va ilkaom
va somka nihil
ma nous ialka
la va vava sumial
ialka som la silka fil
va soum ka nous

va va sum noum soum
hihil ba sum milvka sum
noum va boum
nob nob ka
fil soumna kilka vaka
ba ba ba ka ka vril hilva nous
sumial ialba ba va iala sum

sumial hilka ka ialka va caom
fil ba iala sum kaom ialba narr
ma sumial fil va ilva
sum noum va kilka
vomnous kilka narr
shoum

ialba vomnous ka va va ka ka vril nob boum
shoum

la iala
nous
ialba ba noum

vril soumna
va sil
ka va
la nous

ilva soumna caom
ka ba va ba va va la vava caom
va la nous som noum son nous
va soum

krel
nob
nob nous
va va vous
va va kilma vilba caom

sil nihil hilka hilka krel
som ma ka vous
la nihil soum
krel ilva vous soum
vril som
va som
ma ka son baka ba va

kilma ba nob
nob va vaka krel
baka krel
baka narr
soum ka iala sum caom
vava nous ilkaom ba ialka

noum ilva na
shoum ialka soumna nihil
hilka iala vil noum
sum son nihil na ba boum
krel somka nous
iala som ka va noum
hihil

ka ialba son
vaka ka vil narr boum la
vomnous va va noum
sil silka hilva kilma na vava ilva
vaka sil ba fil vril va la soum
va vaka iala ka la va vous vomnous
na ilkaom narr boum soumna somka

kaom noum
vous ba nous
ka noum na ba soumna
hilva ba vril
sum soum la ba va

va va sumial vous
ba ba vomnous
na vous som vous
la son hilva va ba va son
hilva ba ma nous va hilka
nous va hilka nous

noum kilka krel va narr shoum
ilkaom ka fil ba hilva hilka nous kilka
va vomnous hilka kaom iala vil vil
ka vaka sil son vomnous boum
baka fil vous va

son kaom ka milvka
nous som ba vril ba nous
shoum ialba kaom kilka
vava shoum va nihil kilma
ka ba ba ka somka va ka ba va
milvka nous

sil milvka
ba ilkaom ma nous
vil som ilkaom
somka ba ilkaom

No comments:

Post a Comment

Irrony Observes The Earthing.